vineri, 28 august 2015

Another hobby

RO: 
Salut tuturor! Azi e o zi frumoasa si insorita afara care ma binedispune si am zis sa mai scriu ceva si pe blog... Nu o sa vorbesc tare mult, o sa va las doar niste poze cu unghiutele puse de mine :) Da, stiu ca mai am mult inca de invatat, dar e ceva ce fac cu placere si ador sa pun unghii :D

EN: 
Hello everybody! Today is a beautiful and sunny day which gives me a nice vibe and i want to write something on my blog... I won't talk to much, I will let you some photos with the nails wich were made by me :) Yes, I know I have a lot to learn, but is something which I do with great pleasure :D




RO:
Acestea sunt doar cateva modele facute de mine. Astept pareri si idei noi de la voi! Pupici!
EN:
These are just some models made by me. I want opinions and ideas from you! Kisses!


https://www.facebook.com/pages/Paula-nails/921588441241704?ref=hl

4 comentarii:

  1. Cât de frumoase sunt! Îmi plac în mod special utimele, sunt foarte drăguțe. Îmi place mult culoarea, dar și desenul. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu sincera, concreta si sigura pe ea! Ador modelele pe care le faci se vede ca imi place ceea ce faci si lucrezi cu atentie. Mult succes si cat mai multe cliente! Multi pupici Paula! <3

    RăspundețiȘtergere